smailyte-blog-warsaw-08

Kelionės yra pats geriausias poilsis, nuotykis ir įkvėpimas. Gali išsimiegoti, palaimingai nusivaryti nuo kojų, o jėgas atgauti su šokoladuku rankose. Savaitgalį praleisti Varšuvoje imponavo nepaprastai žemiškas draugės noras – įsigyti vienus jau spėtus nužiūrėti batus. O kai bilietai atsiejo po 22,50€, tai tik dar labiau paskatino 6dienį pradėti 7 valandą ir užsimetus dviems dienoms sukrautą mantą išbėgti į autobusų stotį.

Kelionė į priekį autobusu truko apie 7 valandas. Laiką išgelbėjo „Lux Express“ išmanieji ekranai – filmų maratoną pradėjau nuo „Ir Velnias Dėvi Pradą”. Gailėjausi vieno – įsidėjau per mažai užkandžių, tad vos pasiekus Varšuvą, bėgte bėgome pavalgyti.
Apsistojome puikiame hostelyje „VavaHostel“ – nuoširdi rekomendacija! Tvarkinga, švaru, daug baltos spalvos, ikeanis interjeras, dirbantys jaunuoliai labai malonūs ir nei vienas hostelio gyventojas neūbavo koridoriuose vidury nakties su alaus buteliu rankose. Kambariai turi atskirus puikiai įrengtus dušus, o ant dviaukščių lovų pagalvių laukia po sausainį. Be to, susisiekimas su centrine miesto dalimi labai patogus!
Parduotuvės
Per porą dienų spėjome aplankyti tris prekybcentrius. Pagrindinis „Arcadia“ – laikomas vienu didžiausių prekybos centrų esančių Rytų Europos dalyje. Dalis drabužių parduotuvių tokios pačios kaip Lietuvoje, tik prekių asortimentas kur kas didesnis. Užtat mūsų didžiam džiaugsmui apsilankėme „Sephora“ ir „Victoria Secret“ parduotuvėse. Pastarojoj patyrėme pilną aptarnavimą ir po geros valandos parduotuvę palikome su rožiniais kvepiančiais maišeliais.
Miestas
Visų pirma – architektūra. Mano akys džiūgavo matydamos tokius didingus ir gražius pastatus, kurie taip ir prašėsi nufotografuojami.
Antra – miestas sutvertas kavamanams. Ant kiekvieno kampo įsikūrusios „Costa Coffee“, šiek tiek rečiau „Starbucks“ kavinės.
Ir nors atrodė, jog šis miestas turi viską, pasigedome kokybiško naktinio gyvenimo. Pirmąjį vakarą jautėmės nusipelniusios vyno, tad išlindome į miestą. Žinojome, jog vienoje Senamiesčio gatvių yra nemažai barų ir kavinių, tad eidamos pro šalį skenavome aplinką ir susirinkusią liaudį. Viltį įžiebė bromas, kuriame rinkosi nemažai hipsteriško jaunimo. Bromo kieme mus pasitiko dar keletas barų, kuriuose nebuvo oro ir vietos, todėl grįžome į pagrindinę gatvę ir pasidavėme vietai, kurios pavadinimas degė neonine raudona spalva. „Restauracja Frida“ gavome puikaus naminio balto vyno, nachos ir burgerių. Aplinka – super jauki, ant sienų kabantys Frida Kahlo portretai, ant palangių sukrauti dailūs mažmožiai, gėlėmis ištapytos medinės dėžutės, etc.
Tobulam savaitgaliui Varšuvoje pritrūko tik muziejaus ar parodos, deja, tam nebeturėjome laiko ir mūsų liūdesiui, prieš išvykstant sužinojome, jog 7dienis buvo paskutinė Dali darbų parodos diena. Pražiopsojome!
Ar rekomenduoju nuvykti į Varšuvą savaitgaliui? Vienareikšmiškai taip! Pasivaikščioti  Senamiestyje, išgerti gardžios kavos, pasifotografuoti, skaniai pavalgyti, pasikultūrinti muziejuje ar apsipirkti!
Lietuvoje atsiradome per mažiau nei 2 valandas. Skridome lėktuvu ir jei būtų buvę tinkamos oro sąlygos, viskas būtų įvykę kur kas greičiau. Tačiau vietoj planuoto nusileidomo Vilniuje, lėktuvas nusileido Kaune. Netrukus lėktuvas vėl pakilo ir iš Kauno išskridome į Vilnių. O tuomet autobusu važiavome atgal į Kauną. Tas jausmas, kai namai ranka pasiekiami, bet.. ne.